خرید ساک دستی

خرید ساک دستی

ساک دستی، وسیله ای کارآمد است، که برای حمل کالا و بسته ‌بندی به طور گسترده در جامعه استفاده می شود. خرید ساک دستی برای گسترش برندها و به عنوان جعبه برای کادو به کار گرفته می‌شود،  اگرچه قدمت زیادی ندارد ولی در بین مردم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای تنوع زیادی است. از جمله ساک های دستی میتوان به ساک خرید کاغذی، پارچه ای ، ساک دستی مسافرتی و ساک دستی کادویی اشاره کرد

مزایای خرید ساک دستی

  • قابلیت چند بار مصرف بودن
  • داشتن طرح و جلوه مناسب و زیبا
  • مقاوم و دارای استحکام بودن
  • تبلیغ برند شما همچون بیلبورد سیار

انواع ساک دستی برای خرید

ساک دستی کاغذی

این نوع ساک دستی به وسیله کاغذ ساخته می شود. برای مقاوم شدن کاغذ مورد استفاده در ساخت ساک دستی، از روکش های سلفون استفاده می‌شود. در صورت  استفاده نکردن از سلفون مسلما کاغذ ضخیم و مقاوم بکار گرفته میشود. خرید ساک دستی کاغذی از نظر رنگ، طرح و نقاشی دارای تنوع زیادی است، حتی میشود بر روی آن، طرح و نقاشی  موردنظر خود را چاپ و طراحی کنید.

ساک دستی کاغذی گلاسه

این نوع ساک بر روی کاغذ گلاسه به وزن ۱۷۰ که ۲۰۰ گرم چاپ می‌شود و برای افزایش مقاومت کاغذ در این راستا از روکش سلفون استفاده می‌شود. می‌توانید برای طرح های مورد نظر بر روی ساک، از چاپ دو رنگ و تک رنگ استفاده کرده تا زیبا و  شیک جلو کند و  نظر مشتری را به خود جلب کند. فروشگاه ها، گالری ها و بوتیک ها برای تبلیغات از این نوع ساک بهره می برند.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی کرافت

این نوع ساک بر روی کاغذ کرافت با وزن ۱۳۰ گرم چاپ شده و به رنگ نخودی است. خرید ساک دستی کاغذی کرافت نسب به ساک دستی گلاسه مقرون به صرفه تر است. در تولید این ساک روکش سلفون به کار برده نمی شود و  این ساک مات بوده و می توان از طرح های تک رنگ، دو رنگ یا چهار رنگ برای طراحی آن استفاده کرد.

ساک دستی پارچه ای

پارچه سوزنی برای ساخت این ساک مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارچه ها از نظر رنگ و جنس تنوع زیادی دارند. همچنین چاپی که می توان از آن برای ساک های پارچه ای استفاده کرد، چاپ سیلک است. که هم به صورت تک رنگ و هم به صورت دو رنگ وجود دارد. این ساک در دو مدل عطف دار دسته زنبیلی و دیگری فلت دسته موزی طراحی و ساخته می شود. برای خرید ساک دستی بزرگتر، ساک های دستی عطف دار را انتخاب کنید. ویژگی قابل توجه این ساک دوام و ماندگاری آن است.

ساک دستی پلاستیکی

نایلکس و نایلون هایی که برای تبلیغات است، را شامل می شود. این وسیله در اکثر فروشگاه ها، پاساژ ها و بوتیک ها به کار گرفته می شود. ولی بر مبنای جنس قیمت‌های آن با هم تفاوت دارد. که انواع آن را نایلون  دسته موزی، دست تقویت، و دسته بند دار تشکیل میدهد، که از نظر قیمت به شدت مقرون به صرفه هستند.

ساک دستی برزنتی

یک انتخاب عالی برای کارهای تبلیغاتی است. این ساک دستی، در بیشتر مواقع قابل استفاده است. از جمله موقعیت هایی که  می توان از آن استفاده کرد، در پیک نیک، در زمان سفر و تفریحات و کارهای خارج از منزل است. از این ساک می توان در شرایط مختلف استفاده کرد و تا مدت‌ها برای برند  مورد نظر تبلیغ کرد. در این ساک دستی میتوانید بطری آب، تنقلات و  غذا قرار دهید. این نوع ساک مقاوم و ماندگار بوده و بسیار مورد توجه قرار می گیرد

نکات کلیدی انتخاب و خرید ساک دستی 

اندازه و ابعاد ساک دستی

اولین نکته برای خرید ساک دستی ابعاد و اندازه است که ساک دستی انتخابی شما باید با محصول شما تناسب داشته باشد. برای مثال اگر ساک دستی نسبت به محصول شما بزرگتر و یا کوچکتر باشد، کاربرد، اهمیت و زیبایی خود را از دست میدهد. پس در هنگام انتخاب ساک دستی سایز و اندازه محصول را در نظر بگیرید.

اندازه و ابعاد ساک دستی

طراحی ساک دستی: همانقدر که ابعاد و سایز ساک دستی مهم و حائز اهمیت است، طراحی و نوع برش ساک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین با توجه به محصول خود طرح و برش  مورد نظر را انتخاب کنید.

جنس و انواع ساک دستی: توجه کنید محصول انتخابی شما باید با ساک ‌دستی تناسب داشته باشد. برای مثال برای عرضه لوازم آرایشی و عطر و ادکلن از ساک های دستی کاغذی استفاده می‌شود. در مقابل برای مواردی از قبیل سفر از ساک های برزنتی و محکم استفاده می شود.

میزان مقاومت و استحکام ساک دستی

استحکام ساک  دستی  بر مبنای ابعاد و جنس آن است. برای مثال فرض کنید محصول انتخابی شما لباس عروس یا  کیف و کفش است که مسلما وزن آنها تقریباً زیاد است، بنابراین نمی توانید اقدام به خرید ساک دستی کاغذی کنید چون امکان دارد پاره شود. اما برای محصولاتی از قبیل، تنقلات میتوانید از ساک های کاغذی دستی با روکش سلفون استفاده کنید، چون مانع ورود رطوبت می شود.

دوستدار محیط زیست

در کشورهای توسعه یافته به کاربردن کیسه‌های پلاستیکی به حداقل مقدار ممکن رسیده چون در این جوامع این فرهنگ وجود دارد که باید از کیسه‌های پلاستیکی خیلی کم و در مواقع ضروری استفاده شود. زیرا می دانند تجزیه شدن این کیسه های پلاستیکی،  سالیان سال طول می‌کشد و پیامد های بدی را برای طبیعت و جانداران به همراه دارد. همچنین به دلیل هزینه‌های بالای بازیافت، امکان بازیافت کیسه های پلاستیکی در بیشتر کشورها مقرون به صرفه و مقدور نیست. بنابراین ما  می توانیم با خرید ساک دستی آماده کاغذی یا پارچه ای و جایگزین کردن آنها با نمونه های پلاستیکی در حفظ محیط زیست سهیم باشیم.

طرح ساک دستی

رنگ بندی ساک را در نظر بگیرید چون باید مشتری را تحت تاثیر قرار دهید  و تا مدت‌ها در ذهن آنها ماندگار بماند.

روکش سلفونی برای ساک دستی: روکش سلفونی هم از نظر زیبایی به ساک جلوه می دهد و هم باعث می شود، که ساک مقاومت بیشتری پیدا کند.

با توجه به موارد فوق دریافتیم که در هنگام خرید ساک دستی انواع و اندازه های آن را در نظر بگیریم . توجه داشته باشید ما برای حفظ طبیعت و جانداران باید از ساک های قابل بازیافت استفاده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *